від 8 289 ₴
* Час вказано для регіону: Україна, с. Степанки
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Процедура повернення товару Належної якості*: - зателефонуйте на номер 068-048-7000 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту Процедура повернення товару Неналежної якості**: -зателефонуйте на номер 068-048-7000 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; -після отримання товару протягом 3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок покупця *Товар належної якості це: - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. **Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: Черкаси Смілянське шосе 8-й км Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Наскільки вам зручно на сайті?